[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Arno_Langendam : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 18, 2024 9:14 pm

Arno_Langendam

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Arno_Langendam

Berichtdoor Arno_Langendam » ma sep 07, 2009 10:35 am

Ik zie een STER wat staat hij ver. ( Komt omdat, de motorkap zo lang is! zie foto )

Goedemorgen W124 rijders,

Mijn naam is Arno Langendam en ben bekend met Mercedes-Benz in het algemeen. De reden dat ik mij hier heb ingeschreven is dat leden van de W201club waar ik ook lid van ben, de poetsdag van zaterdag 05/09-2009 hier hebben gepromoot. Nu las ik hier dat iemand van de W124 er ook is geweest en niemand meer heeft aangetroffen. Tja nu moest ik mezelf even inschrijven en het verslag kopiëren naar jullie Club! De reden dat we er niet meerr waren was, dat we met ze alle bij mij thuis aan het bier, cola en de koffie zaten! We hadden een hele gezellige afsluiting.

Daarom had ik mijn tel nr. + E-mail adres gegeven voor aanmelden. zoals beschreven in het verslag in het topic in/exterieur.
Had de gene ff een belletje gegeven had ie ook wat te drinken gehad!;)

Maar goed met de Mercedes-Benz W124 heb ik ook wel een band hier heb ik namelijk een aantal jaren TAXI in gereden in de 1e serie 200D ZK-42-TX en later de E200 DIESEL LP-JR-84 laatste serie bijde Mercdessen bestaan zijn niet meer in Nederland en zijn met 300.000km op de klok per EXPORT vertrokken.

Verder zou ik mijn vrouw wel in een W124 300TE willen hebben maar die loopt vorals nog bij de Volkswagen dealer rond voor een nieuwe POLO 1.4 :unsure: :( :blush: :X

Die zal ik nog wel op andere gedachten gaan brengen!

Nou mannen de groeten en ik zal in de toekomst nog wel eens wat organisren,

Arno Langendam
Arno_Langendam
 


Re:Ik zie een STER wat staat hij ver.(Mouth & McNeal)

Berichtdoor PaulSnip » wo sep 16, 2009 8:34 pm

Hey Arno!

Leuk je hier ook aan te treffen. Misschien moet Liekje (Angelique) een keer in mijn 300E rijden. Dan is ze die POLO 1.4 spontaan vergeten denk ik...

groetjes

Paul en Poedie

(p.s Ik zal me zo ff netjes voorstellen)
PaulSnip
 


Re:Ik zie een STER wat staat hij ver.(Mouth & McNeal)

Berichtdoor Arno_Langendam » wo sep 30, 2009 10:29 pm

Hoi Paul,

Excuus voor de late reactie maar we zijn voor Angelique haar nieuwezaak erg druk vandaar even geent ijd voor het forum. :blush:
Had ergens in een mail gelezen dat je helemaal dada van de W124 300E bent. En op de W123club door de voorzitter op het matje bent geroepen omdat het daar over de W123 gaat en niet over tupperware Benzen hahahaa :laugh: :P

De W123 is een leuke en mooie Mercedes-Benz, maar de W124 rijd gewoon een stuk beter. Al vind ik persoonlijk de W123 een veel mooiere auto. Het laatste type W124 vind ik een stuk mooier met de motorkap geïntergreerd in de gril en de chrome kofferdeksel strip. Zo ook het interieur is beter afgewerkt in het laatste type.

Maar goed leuk om te lezen dat jij weer een Mercedes-Benz hebt gekocht. :P

Nu even kijken of jij hier al hebt voor gesteld hahaa :lol: Dan heb ik nog een vraagje voor je. :silly:

Groet, Arno
Arno_Langendam
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast