[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
bertm : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 16, 2024 5:10 pm

bertm

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

bertm

Berichtdoor bertm » zo jan 17, 2010 1:25 pm

ik wil mezelf even voor stellen.

mijn naam is bert middeljans.
ik kom uit emmercompascuum.
ik ben getrouwd en heb een dochter van bijna 3.
mijn auto is een W124 260E.
deze heb ik sinds 15 januari laten schorsen om hem even grondig onder handen te nemen.
hij heeft enkele plekken waar hij een beetje aandacht nodig heeft.
motorisch is hij perfekt.
tevens laat ik er een LPG instalatie op bouwen.

naast mijn auto hou ik mij bezig met het kweken van verschillende papegaaien soorten.
bertm
 


Re:even voor stellen.

Berichtdoor w124E320 » zo jan 17, 2010 5:24 pm

Welkom op het forum.
Wel voor de zomer klaar zijn met de Benz, dan kun je lekker genieten!
gr.
w124E320
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten