[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Blauw zwaailicht !!?? : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 7:46 pm

Blauw zwaailicht !!??

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Blauw zwaailicht !!??

Berichtdoor Erik » wo feb 11, 2009 10:55 am

Ik zat nog een keer door de lijst kijken van onderdelen die af fabriek zijn gemonteerd.

Zie ik deze code plus omschrijving, 953 rotating emergeny flasher, central front (blue light)
sportline with 8-hole rim (consisting of codes 65/3, 244, 281) (с 01.02.1991 по 30.09.1996).

Best wel benieuwd wat dat voor functie heeft gehad. Heb die rotating flasher zelf nog niet kunnen ontdekken.

En ook vraag ik me af hoe het nou met het bouwjaar zit. Ik weet niet beter dan dat het een 93 mkII is. Tik ik het identificatienummer in, dan is het een 94er. :dry:

Groet Erik
Erik
 


Re:Blauw zwaailicht !!??

Berichtdoor Brinkerz » vr feb 13, 2009 9:18 am

waarschijnlijk een huisarts wagen (tenzij je een echte ambulance hebt gekocht)of een undercover politie wagen....
maar dat blijft gissen. wellicht kun je een geschiedenis opvragen bij het RDW of op die russische site--> http://old.mbclub.ru/MB/vin/?lng=eng
dan kun je zien wie je wagen heeft gekocht.
verder komt daar een vermoedelijke bouw datum uit. die datum kan anders zijn dan de ten naam stelling van de wagen--> er kan best wat tijd zitten tussen de bouw dag en de verkoop dag.
mijn wagen is officieel 1-89 maar gebouwd 11-88
groeten,
Rinke
Brinkerz
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten