[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Brinkerz : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 12:40 pm

Brinkerz

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Brinkerz

Berichtdoor Brinkerz » zo nov 23, 2008 7:38 pm

Hoi,
Nou ik ben Rinke, vader van 2 leuke kids en getrouwd met een leuke vrouw... wat wil je nog meer?
Betaalbaar vervoer. dus een 201... 190E maar meer kms voor de baas dus nu een W124... 200TD uit 1989 (eigenlijk 1988 maar laatste maand). ze rijdt heerlijk en ze is mijn 3e Benz
eerste was een W108 uit 1970 in de VS, wel lekker zo'n 280S maar niet te betalen hier plus onderdelen is een ramp.
daarna een 201, 190E van de 2e eigenaar, 107.000 op de teller bij aanschaf, nu 170.000. als je behoefte hebt aan eentje dan kun je me mailen. ze staat in de weg en mag voor een leujke prijs aan een liefhebber!
wilde wel lekker dieselen maar een 123 is het niet helemaal voor me. de 124 is helemaal mij! en tja als je een vollausstattung kan krijgen voor vrij weinig met helaas de kleinste en langzaamste motor dan zeg je natuurlijk ja.
eind deze week staat ze op de weg!
Brinkerz
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten