[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Centrale deurvergrendeling. : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 12:04 am

Centrale deurvergrendeling.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Centrale deurvergrendeling.

Berichtdoor JosW124 » di jun 22, 2021 3:45 pm

Eer ik alles los ga trekken wou ik jullie om advies vragen over de centrale deurvergrendeling.

Toen ik de E250 aanschafte, werkte de cv niet naar behoren, en nog steeds niet.
Het systeem reageert niet op het slot aan de chauffeurszijde , echter wel op de passagierskant, dan gaat alles op slot ende ook open.

De 250TD werkte al de jaren prima, maar heeft nu sinds kort hetzelfde euvel.

Waar te beginnen?

Met hartelijke dank alvast,
Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
JosW124
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1159
Geregistreerd: do dec 12, 2013 10:27 pm
Woonplaats: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Roepnaam:
Type wagen: E250T Diesel
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Centrale deurvergrendeling.

Berichtdoor JosW124 » di sep 21, 2021 12:38 pm

"Het kan zijn dat deze schakelaar defect is, of de stekker die erop zit uit elkaar is gevallen, en de draden geen contact meer maken."

Dat was het dus, de stekker was geheel vergaan en een draadje was verbroken. Andere stekker gemonteerd en alles werkt weer.
Gezien dat de andere, de E250 D, hetzelfde probleem heeft ga ik niet verbaasd zijn hetzelfde defect te vinden.
Hopelijk zit er nog zo'n stekker in het wrak daar waar de pomp onder de achterzetel zich bevindt.

Bedankt Richard voor de tip,

Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
JosW124
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1159
Geregistreerd: do dec 12, 2013 10:27 pm
Woonplaats: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Roepnaam:
Type wagen: E250T Diesel
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Centrale deurvergrendeling.

Berichtdoor JosW124 » wo sep 22, 2021 10:05 am

Hoi Richard e.a.,

Gisteren de andere trachten te repareren, (E250 D ' 93), met de hoop dat het ook de stekker van de pomp in de deur zou zijn , maar helaas. Alle verbindingen, lucht en elektrisch zijn in orde.
Pomp onder de achterbank verwisseld voor een goede, tevens de pomp in de deur, maar niet met gewenst resultaat.
Probleem is dat het hele systeem niet reageert op bediening van de sleutel aan de chauffeurs kant.
Echter wel als ik de deur afsluit aan de passagierskant, dan sluit alles, en als ik deze van binnenuit open doe, ontsluit alles.
Alle suggesties zijn welkom.
Ik heb ook op deze site gezocht maar kan niet vinden wat er mis kan zijn.
Als ik de pomp onder de achterbank elektrisch aansluit, gaat hij draaien en stopt als ik mijn vinger op de luchtaansluiting plaats.
Kan het probleem ook in de deur aan de bijrijderskant zitten?

Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
JosW124
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1159
Geregistreerd: do dec 12, 2013 10:27 pm
Woonplaats: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Roepnaam:
Type wagen: E250T Diesel
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast