[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Customfit audio OPPASSEN !! : Andere dingen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 9:58 am

Customfit audio OPPASSEN !!

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Customfit audio OPPASSEN !!

Berichtdoor Danny72 » wo jul 20, 2011 6:40 pm

Hallo allemaal,

Hier mijn ervaring met de webshop van Customfit-audio, Dit is een zustersite van Data tuning.
Ik wilde graag een paar Rainbow speakers voor mijn W124 voor en achter totaal 225 euro.
Ik bij deze webshop besteld en betaald en wachten maar... en wachten.. na 10 dagen bericht gestuurd ( op bellen nemen ze niet op 06) . stond in de back order werd 1e week juli verzonden zsm. :(

Affijn ik weer wachten ( 2 weken) en mail sturen hoe het met mijn bestelling zit.
Alles geprobeerd. Diverse mailtjes gestuurd met verzoeken mij te contacten en /of mijn geld terug te storten. :angry:
Pas nadat ik via de site van Webshop keurmerk ( staat logo op hun site) een klacht had ingediend kwam er beweging. :dry:
De jurist van de Webshop keurmerk stuurde dat ze geld wilde terug storten en dit aan mij hadden gemaild en dat ze mij op de hoogte wilde houden wanneer de bestelling binnen zou zijn.
Dit was dus ECHT niet het geval. :shock: Mail terug gestuurd met mijn NAW en bank gegevens voor het geval ze deze "vergeten zijn". Nu een maand verder maar afwachten of ik mijn geld ook echt terug krijg..

PAS OP DUS MET DEZE SITE..

Met zorgerlijke groet

Danny
Danny72
 

Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten