[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
D.Alderden : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 12:11 pm

D.Alderden

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

D.Alderden

Berichtdoor D.Alderden » wo maart 26, 2008 9:11 pm

Even voorstellen.
doe dit voor het eerst dus probeer ik het
sinds december 2007 hebben we een Mercedes Benz 250D.
Ben er mee in mijn sas en hij rijd goed het is een automaat en schakelt ook goed
zou mooi zijn als we elkaar kunnen helpen op deze site.mvg Dirk
D.Alderden
 


Re:even voorstellen

Berichtdoor MB_200E » wo maart 26, 2008 9:12 pm

Hoi Dirk
Zo denk ik er ook over en leuk om weer een toename te zien in leden, Jurgen kan trots zijn!

Gr,

Erwin
MB_200E
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten