[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Dakraam werkt niet 250TD : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 5:25 pm

Dakraam werkt niet 250TD

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Dakraam werkt niet 250TD

Berichtdoor pappa-harry28 » ma aug 02, 2010 12:43 am

hallo ik heb sinds kort een W124 combi 250TD met electrisch dak raam alleen werkt die helemaal niet zekering is goed zit er ook ergens een relair of iets dergelijks???

alvast bedankt
pappa-harry28
 


Re: dakraam werkt niet

Berichtdoor JantjeV8 » di aug 03, 2010 5:53 pm

Schakeling zit volgens mij direct op de motor. De motor zit achterin de bagageruimte achter het linker bekledingspaneel.
Ik zou daar beginnen te meten of er stroom komt als je de knop bediend. Het dakluik wordt met een bowdenkabel bewogen. Die willen nog wel eens vast gaan zitten door vuiligheid e.d.

De bekleding kun je verwijderen door het dak een stukje open te zetten, kan ook handmatig middels een schroef op de bedieningsmotor. Dan met een houten of kunststof wigje de bekledingspaneel aan de voorzijde loswippen. Die zit geklikt, beetje kijken waar de drukkers zitten. Het bekledingspaneel kun je naar voren en naar boven toe er uit nemen. Dan kun je het mechanisme verder controleren.
Bekledingspaneel terug zetten is wat meer frunniken, aan de achterzijde moeten 2 metalen lipjes precies in 2 'sleetjes' schuiven. Dat werkt het beste als je de bekleding eerst te ver naar achteren schuift, en terug naar voren. Met een lamp er achter schijnen en wat geduld moet dat lukken.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 898
Geregistreerd: vr apr 16, 2010 6:34 am
Woonplaats: Haarsteeg
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: dakraam werkt niet

Berichtdoor pappa-harry28 » di aug 03, 2010 6:42 pm

oke bedankt ik heb dit weekend mijn auto weer terug ga ik meteen even kijken staat op moment bij de garage voor nieuwe veer bollen hydroliek ben ik nog niet echt in thuis vandaar ik het laat doen zodra ik het heb gevonden laat ik je het weten
pappa-harry28
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten