[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Damoyemai : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 2:18 am

Damoyemai

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Damoyemai

Berichtdoor Damoyemai » do aug 25, 2016 8:37 am

Hallo Allemaal,

Ik ben Frank de Rooij en 49 jaar, eigenlijk....25 :) ben niet oud te krijgen. Woon samen met mijn vriendin en hebben samen vijf jongens.

Ben gek op grote auto's en het liefst ouder dan 25 jaar. De eerste echte grote was een Ford Gran Torino station met een 351 Cleveland V8 450PK Gheel gerestaureerd (zelf gedaan) toen de liefde klaar was...en heel veel geld had gekost..hebben ze deze voor mijn deur gestolen.....

Heb toen tijdelijk een Voyager gereden en kreeg ik te maken met een versleten enkel...(ooit geheel van mijn onderbeen afgebroken) Hierdoor vele malen geopereerd en kon alleen nog automaat rijden. Dus een W116 gekocht uit 1976 op gas. Helaas door de nieuwe regeling heb ik deze ingeruild en een Opel Tigra gekocht voor mijn zoon...waar ik uiteindelijk een tijdje in heb gereden. Enkel was nog niet goed maar kon ermee functioneren. Nu ben ik afgelopen juli weer geopereerd dus zit nu weer tot eind oktober in het gips...misschien nog langer. Ben weer op zoek gegaan naar een automaat en "liep" tegen een W124 260E uit 1986 aan. Geweldige auto waar ik weer wat mee kan!! Ben bezig (in mijn tijdelijke rolstoel) om de ellende van de vorige eigenaar te herstellen)

Heb gelijk een vraag,

(Je vragen graag in een daarvoor bestemd topic Frank ;))
Damoyemai
 


Re: Damoyemai

Berichtdoor Bram Jansen » do aug 25, 2016 8:54 am

Van harte welkom hier!

Dat is allemaal niet niks met die enkel :mrgreen: en 5 jongens :handgestures-thumbup: bij mij thuis waren het er 6 :lol:
Lees ook de forum regels even, dan weet je hoe het hier werkt!

Je vraag zien wij graag verschijnen in één van de daarvoor bestemde rubrieken :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Re: Damoyemai

Berichtdoor Damoyemai » do aug 25, 2016 9:24 am

Top!! Ga ik doen!
Damoyemai
 


Re: Damoyemai

Berichtdoor John.M » do aug 25, 2016 10:55 am

Welkom hier Frank
Avatar gebruiker
John.M
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: ma okt 08, 2012 1:29 pm
Woonplaats: Prov. Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Damoyemai

Berichtdoor Nico 43 » zo aug 28, 2016 12:16 pm

Hallo Frank ook welkom van mij en wel balen dat je nu in een rolstoel zit al is het maar tijdelijk maar wel super dat je een 260E heb gekocht ik ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet en ja het probleem van de ellende van de vorige eigenaar is hier ook helaas ;)
Mensen met verstand rijden Mercedes
Avatar gebruiker
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2660
Geregistreerd: zo aug 19, 2012 6:44 pm
Woonplaats: Ermelo
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron