Het is nu 16 feb 2019, 12:52
Moderator: Mafkees
Wij rijden met een zekere regelmaat, met onze combi E300 van Frankrijk naar ons vakantiehuis in Nederland. Meestal met een TE volle tandemasser. Tussen de 1500 en 2000kg komt eerst, als het niet meer is. Zonder stabilisator o.i.d. De kogeldruk controleer ik op gevoel, mag niet meer zijn dan ik met veel moeite kan tillen met 70 kg achterin, die 70 kg hang ik achter aan de klep en haal ik er weer af. Dan heb ik naar schatting 75 a 85 kg op de kogel.
Het blijft oppassen en boven de 100km per uur is ronduit gevaarlijk!
Bram Jansen schreef:Ik begrijp de look uit die jarenprachtig!
Wij rijden met een zekere regelmaat, met onze combi E300 van Frankrijk naar ons vakantiehuis in Nederland. Meestal met een TE volle tandemasser. Tussen de 1500 en 2000kg komt eerst, als het niet meer is. Zonder stabilisator o.i.d. De kogeldruk controleer ik op gevoel, mag niet meer zijn dan ik met veel moeite kan tillen met 70 kg achterin, die 70 kg hang ik achter aan de klep en haal ik er weer af. Dan heb ik naar schatting 75 a 85 kg op de kogel.
Het blijft oppassen en boven de 100km per uur is ronduit gevaarlijk! Dus je doet er wat langer over
Hans230ce schreef:
(...) en vertrek in het weekend, peage was/ is goedkoper en het verkeer rustiger. (...)
Keer terug naar Op reis met mijn W124
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast