Ik heb eeb probleem en een paar vraagjes over de wegligging van een W124 230E 1985.
Graag jullie reacties.
Met een volle kofferbak geeft de auto een gevoel alsof de er een kar achter de auto hangt die aan het slingeren is vanaf 100 a
110 km/h.
auto is tevens richel en spoorgevoelig.
Alles na laten kijken.
Klein beetje speling op stuurhuis geconstateerd, maar dat had ik ook wel in de gaten, want het stuur had een speling van 2,5-3 cm, maar daar is hij mee door de RDW keuring gekomen, dus dat lijkt me niet al te serieus.
Ik heb zelf toch echt het idee dat het vanaf de achterkant komt.
Schokbrekers waren matig tot goed, maar niet direct noodzakelijk te vervangen
Spoor en reactiestangen allemaal ok...
Wie kent dit, want ik denk zelf dat nieuwe schokbrekers voor en achter en versterkte veren achter de voornaamste verbeterpunten zijn die ik zelf kan uitvoeren.
Is ALKO een beetje merk schokbreker? (Die kun je net over de grens voordelig nieuw inkopen)
Verstekte veren nemen of standaard veren met hulpveren? (....ik wil over een 1/2 jaar ook nog gas inbouwen)