[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Emile : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 8:22 am

Emile

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Emile

Berichtdoor Emile » vr jan 30, 2009 10:04 pm

B) Hallo beste MB rijders,

Ikzelf stel mij even voor:
Ik heet dus Emile en rij mijn hele leven al Benz.
Mijn eerste Benz kocht ik in Duitsland, een 190D uit '87 met 59000km op de teller
een lachertje dus (met 4 winterbanden en een Webasto kachel erin)
met die Benz ben ik 15 jaar door gereden en 390.000 km op de teller.
Toen kocht ik een C200D Elegant uit '94.
Daar heb ik maar 3 jaar mee gereden, en nu tot voor kort heb ik een 300D autom. uit '91
Een heerlijke 6 pitter die suist over de weg. (altijd al een automaat willen hebben)
Verder ben ik woonachtig in Brabant en heb nog een tweede hobby nameleijk koi houden.
woon in een leuk huisje met mijn vriendin en haar zoon.
En als het aan mij ligt blijf ik mijn hele leven een Benz rijden !!!
Ik zal er een foto bij doen van mijn laatste Benz de 300D autom.
En als er ooit iemand een meeting regelt voor DE W124 I am your men.

mvg Emile B)
Bijlagen
mercedes_300D.jpg
mercedes_300D.jpg (64.47 KiB) 888 keer bekeken
Emile
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten