[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Famulus : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 2:22 am

Famulus

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Famulus

Berichtdoor Famulus » do dec 29, 2016 10:26 am

Hallo. Ik ben klaas ,50 plus , en ben op dit forum omdat ik een 124, 210 of 211 wil kopen en voorzien van grijs kenteken ,dmv dakverhoging laadvloer ,
Ik heb een 124 , 300 turbo diesel gereden tot de regeling , nu staat hij stil .
Ben directeur van eenmansbedrijf , en pruts graag aan klassieke spullen (. Geen klassieke vrouwen (-; )
Ook doe ik carrosserie werk aan tractoren en auto's .en maak carroserie delen die niet meer te koop zijn.spatborden ,dorpels ,vloerplaten ,heb kantbank .pullmax nibbler,cbc uni , enz enz
Famulus
 


Re: Famulus

Berichtdoor Bram Jansen » do dec 29, 2016 10:48 am

Welkom hier Klaas
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten