IMG_1028.jpg
Als je de achterbank zitting uit je auto haalt en je beurt de isolatiebekleding aan de rechterkant omhoog zie je een geïsoleerd doosje. Daarin zit je vacuümpomp van de CV. Die haal je er dus uit.
P1000092.JPG
Op je originele pomp zit een stekker met twee polen dit is plus (rood/wit) en min (bruin),
Ik heb van het nieuwe kastje de geel/zwarte draad net onder de zekering aan de dikke rode draad gesoldeerd, deze met krimpkous afgewerkt. Hetzelfde heb ik gedaan met de gele en de dikke zwarte draad. Daarna soldeer je de dikke rode (en de geel/zwarte) van het nieuwe kastje aan de plus (rood/wit) en (de gele) de dikke zwarte aan de min (bruin).
P1000091.JPG
Vervolgens zit er een ronde stekker op de pomp met drie draden hiervan knip je de blauwe doormidden en aan (blauwe) de draad naar de stekkerkant soldeer je de witte en aan de (blauwe) draad die naar voren loopt soldeer je de oranje/zwarte draad.
P1000093.JPG
Vervolgens soldeer je van het nieuwe apparaat de oranje en de zwart/witte draad aan elkaar, de twee bruine draden zijn voor je knipperlichten. Dit beschrijf ik later want daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Wel weet ik dat deze moeten worden verlengd en naar de linkerkant moeten worden gebracht want daar loopt de originele kabelboom met daarin de draden van je knippers.
De kleuren kun je bij de achterlichten terug vinden, voor de pneumatische sluiting zit er een stekkertje in/op het nieuwe kastje wat je moet verzetten om 3,5 SEC puls te krijgen.
De draden die je overhoud zijn voor de comfort module (sluiting van elektrische ramen en schuifdak)
P1020943.JPG
Hier ook de schema's
Fig4.jpg
centrale-vergrendeling.jpg
Suc6
JohnStatistieken: Geplaatst door John.M — wo mei 14, 2014 11:15 am
]]>