Luchtmassameter zou ik niet teveel op de ohms gaan maar meer op de voltages
sleutel om motor niet aan dan zou ik kijken of je op punt 1(onderste) 3( bovenste ) 4 tot 5 volt hebt en als je de kabels op punt 2(middelste) en punt 3 (bovenste) houdt een waarde hebt van 1 tot 1.2 volt en dat als je de stuwplaat indrukt de waardes mooi geleidelijk stijgen tot ongeveer 4.5 volt /5 volt.
Met motor aan zouden de waardes bij een temp van ongeveer 84 0.5 volt tot 0.7 moeten zijn.
Heb de mijne ook op 700 ohm ingesteld en laten zitten ben vervolgens erachter gekomen dat hij stationair op 1.4 volt blijft draaien daarna heb ik hem zelf op 0.6 ingesteld en de motor liep prima dus om je aan ohms vast te klemmen lijkt me geen goed plan.
Begin doe je goed om de standaard dingen te vervangen zoals de bougies,distributiekap,rotor enzow
Mocht die daarna slecht blijven lopen of rare toeren blijven maken zou ik de stappenmotor nakijken.Deze hebben ook geen oneindig leven. Mocht dat de probleem zijn zou je hem kunnen schoonmaken maar persoonlijk zou ik dat ding vervangen voor een nieuwe.
Kunt beste stappenmotor los maken en flink schudden hoor je niks dan zit dat ding vaak vast.
Veel succes gewenst Statistieken: Geplaatst door Micha12345 — di apr 11, 2017 1:02 pm
]]>