M'n andere (ook M102) heeft echter hetzelfde probleem. Wou ook eens testen of de fan wel aansloeg omdat de temperatuurmeter in de tacho niet werkte (sprong meteen naar de max. bij contact in stand 1 dus ik wist niet wanneer ie te heet ging lopen). Opeens spoot het koelwater eruit. Is dan binnen geweest bij m'n garagist omdat er ergens een kvs lek ontstaan was. Thermostaat werd toen vervangen (met metalen ipv plastic thermostaathuis) Voor het temperatuurmeter probleem getest met een andere tellerbak en die gaf hetzelfde zei m'n garagist. Toen heeft m'n garagist een nieuwe kabel getrokken maar nu komt de wijzer niet meer boven het eerste streepje (60 graden?). Sindsdien draait de koelschroef ook constant mee (erg lawaaierig). Verbruik is ook erg hoog vind ik maar dat was al sinds ik hem kocht (15L/100 km op gas zonder echt wild te rijden, veel snelweg maar nooit sneller dan 110 km/u), en lijkt normaal te zijn voor een 230TE automaat?Statistieken: Geplaatst door Ian — zo mei 03, 2020 10:37 am
]]>