Postnl kan nog veel leren van DHL over de afhandeling van klachten en het vergoeden van schade.
Enige recente minpunt voor mij was de Duitse leverancier van een tablet.
Wat ik ook deed geen enkele mogelijkheid het ding met UMTS te latenwerken, daar had ik hem juist voor gekocht.
WiFi verbinding was wel in orde,
Het ding gaat terug voor reparatie. Komt exact drie maanden later terug. Is zo dood als een pier kan niet aangezet worden accu laadt ook niet.
Weer terug met het verzoek binnen 4 weken gerepareerd terug. Die 4 weken zijn een maximale termijn.
Hij komt netjes binnen vier weken terug. Het ding kan nu wel aangezet worden maar de oorspronkelijke klacht zit er nog steeds in.
Het tablet gaat terug met het verzoek de aankoopprijs te vergoeden plus de verzendkosten.
Het enige dat het bedrijf doet is een ontvangstbevestiging sturen. gedateerd 1 juni.
Bellen, mailen het heeft allemaal geen zin. Na drie keer mijn bankrekeningnummer gegeven te hebben ben ik het zat.
Het is inmiddels eind oktober.
Een bezoek aan computer universe verloopt wat tumulteus. Ik had al aangekondigd contant te willen afrekenen omdat overmaken alleen maar bestaat uit smoesjes.
Nu wordt bij hoog en bij laag beweerd dat het geld vrijdag op mijn rekening zal staan.
Vrijdag geen bijschrijving, maandag niet, dinsdag ook niet.
Maar weer eens bellen met die oplichters. Het geld staat op uw klantenrekening. Dat was niet de afspraak.
Twee dagen later is er een bijschrijving.
De reden die deze oplichtersbende geeft: we zijn bezig de kwestie te regelen met de fabrikant.
Daar heb ik als koper uiteraard niets mee te maken. Dat wordt ook toe gegeven.
Het is een ebay bedrijf. Goede raad: koop er nooit iets.Statistieken: Geplaatst door Gast — za okt 31, 2015 11:50 am
]]>