Zeker bedankt voor het aanbod (op zoiets zat/zit ik ook te wachten; de combinatie van rijervaring met gebruikservaring van de eigenaar). Kamperland zit voor mij inderdaad niet om de hoek, dus in dat kader denk ik niet dat ik op korte termijn van je aanbod gebruik maak. Maar absoluut bedankt voor het aanbod.
Ik hou dit forum ook regelmatig bij, om te kijken wat de meest voorkomende problemen zijn, dus waar ik op moet gaan letten.
Het belangrijkste is voor mij: roestvrij, en voor een goede auto wil ik best wel wat betalen.
Ik heb ook al in een 260E gereden van een collega/maatje; dus het algemene gevoel van de W124 heb ik ervaren.
Ik heb in het verleden ruim 10 jaar dagelijks in een Volvo Amazone en ook nog 2 jaar in een W108 (met 3,5 V8) gereden, dus het plezier en de makke van een old/youngtimer ken ik ondertussen wel. Er gaan altijd wel eens dingen kapot die bij "normale" auto's niet kapot gaan (hoewel, als ik de garagerekening van de laatste kleine beurt met APK van mijn 10 jaar oude Passat zie, dan waren die "oude lijken" nog niet zo verkeerd..... ).
Ik ben ook wel blij met Hans zijn opmerking dat het met een 250D niet duwen is (met de ervaring met een 260E).
In regio Utrecht ben ik ondertussen 2 adressen tegen gekomen van handelaren/onderhouders/zoekers: Benz Classics in Nieuwegein en MB-Klassiekers in Montfoort. Iemand enige ervaring met deze zaken?
groeten,
RobertStatistieken: Geplaatst door Gast — di nov 09, 2010 11:51 am
]]>