[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
FV1978 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 8:50 pm

FV1978

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

FV1978

Berichtdoor FV1978 » zo aug 28, 2022 9:14 pm

Mijn naam is Fendi en ik ben nieuw op dit forum. Een geweldige vondst zeg ik zelf, had geen flauw benul dat er een dergelijk forum is. Lang leve Google! :D

Ik heb een CE 230 Sportline die ik momenteel volledig restaureer. Het volgende is/wordt al gedaan:
-Stuur restauratie
-Nieuw laten bekleden van bestuurdersstoel
-nieuwe deursluit rubbers
-nieuwe chromen instaplijsten (origineel nog te bestellen)
-Origineel MB sportvering rondom
-Nieuwe motorkap isolatie
-Alle (draag)rubbers vervangen
-Pakkingen vervangen
-Gehele subframe laten verzinken, incl veren (jazeker, die kunnen ook verzinkt worden)
-Vervangen afdekkapjes bij achterramen
-Alle roest uit de bodem en spatborden achter weggehaald en opnieuw netjes ingelast
-Led verlichting incl adapter voorlichten (misschien een beetje vloeken in de kerk, maar t scheelt enorm in zicht avonds)
-Airco ombouw ivm oude freon vulling

Zoals jullie liefhebbers weten, kost het enorm veel tijd geld en energie om een auto van 31 jaar weer in originele staat te krijgen, waarbij ik een paar moderne aanpassingen heb gedaan om de originele staat een kleine upgrade te geven, zoals de sportveringen rondom en Led voor.

Bij het weer opbouwen van mijn auto kom ik er achter dat hoe verder ik kom, hoe lastiger het is om bepaalde kleinere originele onderdelen te vinden. Ik hoop hier veel te leren, maar kan door mijn eigen restauratie ervaring wellicht nog wat kennis met de leden delen.

Groet,
Fendi
FV1978
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo aug 28, 2022 8:34 pm
Roepnaam:
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: FV1978

Berichtdoor Bram Jansen » ma aug 29, 2022 7:21 am

Welkom Ferdi !!

Een mooi voorstellen en dank daarvoor :handgestures-thumbup:

Kijk maar eens even of het je wat lijkt een logboek aan te maken.
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten