[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Geen vonk, niet starten.(Startonderbreer?) : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 2:06 am

Geen vonk, niet starten.(Startonderbreer?)

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Geen vonk, niet starten.(Startonderbreer?)

Berichtdoor Robenz » do dec 25, 2008 8:40 pm

Hallo ik heb een mooie patrol kleurige 300E uit Duitsland geinporteerd.Deze is een paar maanden geleden rijdend weggezet,achter het huis onder een afdak. Toen ik hem wilde gaan gebruiken"accu erin en starten" liep hij een minuut of 5 waarna hij afsloeg. Wat ik ook probeerde niet meer te starten, bougies losgedraaid blijkt hij niet meer te vonken (ook niet met nieuwe bougies) Auto is van 1985 en heeft ook een soort van afstandsbediening. Deze moet op een glazen oog op het dashbord worden gericht waarna er daar een rood lampje gaat:( flikkeren en de deuren zich ontsluiten. Kan verder geen sporen van start blokkering vinden snap er niet veel meer van. Herkend of weet iemand hier iets over te vertellen?
Robenz
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten