[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Glas koplamp 260 euro, of...... : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 11:13 am

Glas koplamp 260 euro, of......

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Glas koplamp 260 euro, of......

Berichtdoor Bemerbenz » di jun 01, 2010 5:08 pm

Hoe het is gebeurd, weet ik niet. Maar er zat een gat zo groot als een oude cent in mijn rechterkoplamp.
De MB dealer weet me te vertellen dat alleen het glas hoeft te worden vervangen, kost wel 260 euro (exc). Vindt de meneer van het MB magazijn zelf ook wel veel geld. Ik ga op zoek en vindt binnen een half uur een vervangend exemplaar (Hella) bij Van Lent in Nieuwleusen (heeft veel MB spullen liggen.) Kost 70 euro en is eenvoudig zelf te (de)monteren.
Bijlagen
glas.jpg
Bemerbenz
 


Re:Glas koplamp 260 euro, of......

Berichtdoor Rob300 » di jun 01, 2010 9:06 pm

Zelf weten maar ik heb hele slechte ervaringen met die van Lente ..... (slechte spullen en moeizaam geld terug)
Kijk even op euro-autoparts uit Hoofddorp, nieuwe spullen en ook niet duur....
Vervangen is inderdaad erg makkelijk
Succes

Rob
Rob300
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 744
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 5:51 am
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Nee
LPG: Ja


Re:Glas koplamp 260 euro, of......

Berichtdoor BrunoSacco » di jun 01, 2010 9:40 pm

Gewoon op ebay zoeken. Er zijn in Duitsland veel bedrijven die originele gebruikte MB-onderdelen verkopen. De verzendkosten vallen meestal ook wel mee. Sowieso kan het geen kwaad om even op ebay rond te kijken om te bepalen wat een reele prijs is.
Avatar gebruiker
BrunoSacco
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 262
Geregistreerd: do jun 11, 2009 8:41 pm
Woonplaats: Arnhem
Type wagen: E320
Bouwjaar: 1995
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Glas koplamp 260 euro, of......

Berichtdoor Bemerbenz » wo jun 02, 2010 7:55 am

Blijkt dat er 2 uitvoeringen zijn (wel/niet facelift) en 2 merken (Hella en Bosch). Heb wat rondgebeld en uiteindelijk toch bij Van Lente gehaald (ruilen mag binnen 14 dagen en je krijgt een tegoedbon als je het artikel terugbrengt, werd mij verteld). Ik kreeg voor 70 euro een complete unit mee. Montage: knipperlicht verwijderen, dan het onderste metalen stripje (2 parkers). De 2 plasticklemmen aan de bovenzijde zijn snel los, de ondersten kosten wat meer moeite. Het glas zit er in.
Van Lente zit op een andere plek dan voorheen, ziet er wat opgeruimder uit. Je moet je zelf goed overtuigen dat je het juiste artikel meeneemt, hebben ze geen alternatief zit je met een tegoedbon (blijven rare jongens die sloopbedrijven....)
Bemerbenz
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast