[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
halil300ce : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 1:18 pm

halil300ce

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

halil300ce

Berichtdoor Halil300CE » ma jun 28, 2010 11:43 am

Hallo allemaal.

Afgelopen week ben ik in het bezit van een W124 coupe. Hiernaast rijd ik ook nog in een W201 serie. Ik kom uit Amersfoort. En hoop in dit forum heel veel lees plezier te hebben. En zelf nog een aantal onderwerpen wil beginnen.
Over mijn auto: Het is dus een 300CE-24 uit 1990. Auto heeft heel veel opties zoals, airco, elektrische ramen v+a, electische stoelen + verwarmd + met lucht, elektrische schuifkanteldakje, boardcomputer (reischneher??), elektrische achterraam gordijn etc etc.
De enige optie welke deze auto mist naar mij gevoel is de standkachel.
Binnekort plaats ik nog foto's weet nu niet hoe het moet.
Het is een beest van een auto met een soepel schakelende 5-traps automaat.
Halil300CE
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 33
Geregistreerd: ma jun 28, 2010 11:35 am
Woonplaats: Heusden
Type wagen: 300D Turbo
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast