[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
langzaam maar zeker... : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 12:23 pm

langzaam maar zeker...

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

langzaam maar zeker...

Berichtdoor BertW124 » wo jun 30, 2010 8:47 pm

Dag Benzers,

Zomaar een verhaaltje...
Vanmorgen heerlijk in m'n Benz naar Colijnsplaat gereden om bij René een achterbank op te halen.
Na veel gedoe is het er dan toch van gekomen. (lag niet aan René, maar gedeeltelijk aan mij...)
Tjonge, daar in Colijnsplaat woont een echt liefhebbersechtpaar van Mercedes zeg..!
En een toplocatie... René, nogmaals bedankt voor je geduld.
Van René ben ik naar Stonecars in Oud-Beijerland gereden om de bij René opgehaalde achterbank in m'n Benz om te bouwen met mijn achterbank. Deze hele operatie was te doen om de bevestigingskokers voor 3 hoofdsteunen te realiseren in m'n TE. De bekleding omgezet, wat nog een heel gepruts was als je het nog nooit gedaan hebt. Uiteindelijk is het gelukt en worden de hoofdsteunen nog met de juiste kleur Pullmann bekleed.
Verder een setje Gulli's gemonteerd met voor nieuwe banden en achter de bijna nieuwe van m'n stalen velgen.
Van Oud-Beijerland met de Benz naar Maarssen, KlasseKlassiek, om een grote beurt, carosseriecheck en APK te laten doen. Om 16.50 uur vertrok ik uit Oud-Beijerland, dus met Harrie gebeld. Hij zou wachten totdat ik er zou zijn, echt top! 18.00 uur was ik dan bij Harrie en hebben we wat gegevens van m'n Benz en mij genoteerd in z'n systeem. Ik werd netjes naar het CS Utrecht gebracht en hoop dinsdag een op en top, goedgekeurde 300TE op te halen...

Zomaar een verhaaltje over een dag met m'n bolide, het was een leuke dag... 8-)

Groets, Bert
BertW124
 


Re: langzaam maar zeker...

Berichtdoor Merceders200D » za jul 10, 2010 10:30 am

Hoi,

Dat zijn zeker de mooie dagen, als je altijd aan het werk bent en dan eens
zo'n dag erbij tussen hebt, zonder kinderen in mijn geval.
Dan is dat genieten!! :D

Succes ermee!

Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
Avatar gebruiker
Merceders200D
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 515
Geregistreerd: za jan 23, 2010 3:19 pm
Woonplaats: Achterhoek
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: langzaam maar zeker...

Berichtdoor Ruubster » ma jul 12, 2010 12:32 pm

Inderdaad een mooi dagje Benz!
Ruubster
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: zo jul 11, 2010 5:06 pm
Type wagen: E220T
Bouwjaar: 1994
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten