[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
lekken rond de branstof drukregelaar : LPG Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 3:24 am

lekken rond de branstof drukregelaar

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

lekken rond de branstof drukregelaar

Berichtdoor Kees63 » vr apr 29, 2016 5:52 pm

Hallo mede MB ers

Ik heb een probleem waarvoor ik graag raad van jullie zou willen ontvangen.

Mijn auto rijd op lpgal een tijdje maar een maar 14 dagen geleden begon ze naar benzine te stinken.

Ben naar de garage gegaan voor een grote beurt( de wagen dan he :mrgreen: ) en meteen gevraagd om even naar de benzine geur te kijken.
Na het luchtfilter te hebben verwijderd,en de auto op benzine te hebben gestart hadden we het probleem meteen gevonden.
Er druppelde benzine uit de elektronische drukregelaar achter de spinnekop, de o-ringen vervangen en wederom lekkage.

We hebben er een andere drukregelaar opgezet, het zelfde laken een pak.

Om nu weer 460,- euro uit te geven, want dat kost zo een lieveling leg ik het probleem hier voor.
Heeft een van onze mede MB-ers hier al eens mee te maken gehad? en is er een oplossing voor?

Ik denk zelf, maar wie ben ik is de vervuiling van de spinnekop? of een flotter die niet loskomt ofzo?


Ik zou het zeer op prijs stellen als daar een oplossing voor komt/is.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groet, Kees63.
Kees63
 

Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron