[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
leon.b : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 7:03 pm

leon.b

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

leon.b

Berichtdoor leon.b » ma apr 05, 2010 6:45 pm

Hallo, ik ben Leon de Bruin uit Veenendaal en ben nieuw op dit forum.
Ik ben 24 jaar oud en werk in het dagelijks leven als monteur in een universele garage in Wageningen

Mijn W124 is een 300CE 12 klepper uit 1988 die ik vorige zomer met kapotte automaat heb gekocht.
Was al langer opzoek naar een Benz coupe en twijfelde tussen een W126 500SEC of een W124 300CE, de laatste is het dus geworden.

zoals ik al zei heb ik de Benz met een aantal gebreken gekocht,
inmiddels zit er een andere automaat onder en ben ik al vrij ver met het in orde maken van mijn 300CE

ik hoop met dit forum ervaringen en technische kennis over de 300CE op te kunnen doen.

verder heb ik nog een mazda 323 bg (hatchback) uit 1994 waar ik zo'n 300 km per week mee rijd.

Groeten Leon
Bijlagen
benz_edit.jpg
leon.b
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron