[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mercedes : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 6:57 pm

Mercedes

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Mercedes

Berichtdoor mercedes » za feb 06, 2010 10:41 pm

Hallo allemaal,

Even me zelf voorstellen aan jullie ik ben Marc 27 jaar en sinds vandaag trotse bezitter van een 200D uit 1985.
ik kom kom uit Rhoon dat ligt onder de rook van Rotterdam zo zullen we het maar zeggen.

Ik heb een witte 200D uit 1985 die origineel is zowel van binnen als van buiten.
de auto was van de eerste eigenaar die recent is overleden.

de auto heeft aantoonbaar minder dan 100000km gelopen en is altijd dealer onderhouden geweest.
alle boekjes aanwezig en afgestempeld door 1 en de zelfde Mercedes dealer met km standen er bij.

wat ik wel erg fijn vindt is dat er meer leden van mij leeftijd zijn.

ik hoop snel nog eens wat te schrijven en ik zal proberen een foto erop te krijgen.
Bijlagen
DSC00785.jpg
mercedes
 


Re:even voorstellen is wel zo netjes.

Berichtdoor SenY500E » za feb 06, 2010 10:51 pm

Welkom, we zijn benieuwd naar de foto's!
Alvast veel (rij)plezier met je 200D!
Mercedes W124 500E + Mercedes W168 170 CDI
Avatar gebruiker
SenY500E
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 45
Geregistreerd: zo maart 29, 2009 2:36 pm
Woonplaats: Marrum
Type wagen: 500E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:even voorstellen is wel zo netjes.

Berichtdoor J.Hessel » zo feb 07, 2010 9:43 am

Hoi Marc,

Mijn eerste auto was ook een 200D, en ik was toen 19 jaar.
Was een oude taxi met meer dan 500.000KM op de teller, wel erg veel lol aangehad.
Sindsdien eigenlijk altijd Mercedes blijven rijden totdat ik een leasauto kreeg.
Een poosje zonder ster gezeten maar toch al snel weer een Mercedes voor prive gekocht, W202.
Maar ben niet tevreden over de W202, helemaal vergeleken met een W124.
Dus weer opzoek naar een W124, en heb er 1 gevonden, ook uit 1985 met 160.000KM.

Ben nu 32 en heb al 4x Mercedes gehad, dus ik zou zeggen leeftijd zegt niets, behalve dat je smaak al goed ontwikkeld is!

Veel plezier ermee, en geen wegenbelasting betalen.....
J.Hessel
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron