W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu 17 jan 2018, 10:06

Mercedes W124 300D, 1994, Automaat. Airco, open dak

Moderator: Mafkees

Forumregels
- Lees de algemene forumregels.
- Lees de forumspecifieke regels.
- Gebruik het formulier dat aangeboden wordt en vul deze volledig in. (wijzig dit lijstje NIET!!! Doet u dit toch dan wordt uw advertentie onherroepelijk afgekeurd)
- Met een sterretje (*) aangemerkte vragen zijn verplicht om in te vullen.
- Onvolledig ingevulde advertenties worden verwijderd.
- Op 1 van de foto's dient het kenteken zichtbaar te zijn.
- Voer onderhandelingen buiten het forum om.
- Bij verkoop: Meld dit even, dan sluiten wij het topic.

Mercedes W124 300D, 1994, Automaat. Airco, open dak

Berichtdoor Ludens » 09 dec 2017, 15:21

Type*: 300D

Bouwjaar*:1994

Kenteken*:19-LRV-7

Vraagprijs*:€ 3.250,-

Kleur*: Grijs

Versnellingbak; handgeschakeld (4/5 versnellingen) of automaat*: automaat

Brandstof*: Diesel

Huidige km-stand*: 309548 km, daar komen er nog een paar bij, wordt iets meer dan 310000 km.
Aantoonbaar of afgelezen*: afgelezen, ik het de auto gekocht toen er 118000 km op de teller stond.

Onderhoudsboekje of historie aanwezig?*: gedeeltelijk.
Zo ja, welke?(alleen indien bovenstaande vraag met Ja is beantwoord)*:

Uitrusting*: Airco, open dak, ABS, afneembare trekhaak, centrale deurvergrendeling op afstandsbediening, armsteun

Extra's*:autoradio Alpine met carkit, bluetooth en USB aansluiting, verchroomde ringen rond de klokken,

Inruil mogelijk*: neen

Opmerkingen: Na ruim 7 jaren in deze fantastische auto gereden te hebben heb ik besloten over te stappen op iets anders. Deze auto is in 2010 geïmporteerd door Auto Timon in Uden en korte tijd in bezit geweest van de eerste eigenaar in NL. Hij deed hem in 2011 aan mij over en sindsdien is hij mij trouwe reisgezel geweest.

En zonder enig probleem! Behalve dan die ene keer in Frankrijk toen de fusee-kogel vervangen moest worden. Dat is dan ook keurig verholpen door Martien. Martien was eerst mijn 'mannetje', hij was al 30 jaar monteur bij een Mercedes-garage en deed voor mij het onderhoud. Toen Martien een auto-garage overnam heb ik de auto daar in onderhoud gedaan. Vandaag dat het onderhoudsboekje in de eerste jaren in NL niet compleet is :? . Hij heeft dus alle beurten gehad van een ervaren Mercedes-monteur.

Maar Martien zal ongetwijfeld jou willen informeren over de staat van deze auto. Wanneer je serieuze belangstelling hebt kan ik je zijn telefoonnummer geven.

Hij rijdt fantastisch maar heeft wel sinds korte tijd een ouderdomsvlekje, zie ook de foto. Het linker-spatbord begint te roesten en daar moet iets aan gedaan worden. Verder is de auto tiptop in orde.

De auto wordt geleverd op de zomerbanden. Één is er nieuw, twee kunnen nog één seizoen mee, en de vierde is een band die vernieuwd moet worden. Deze zomerbanden zitten op 8-lochs velgen, zie die ene foto.

De winterbanden die je op de andere foto's ziet staan worden apart verkocht of tegen meerprijs (€450) mee verkocht. Die winterbanden zijn hagelnieuw (november 2017), de rekening is beschikbaar. De winterbanden zitten op putdekselvelgen.

Contactgegevens*: PM of email

Foto's (niet linken maar uploaden naar het forum)*:
Bijlagen
IMG_6108.JPG
Helaas begint de leeftijd zich te gelden. Dit spatbord vraagt aandacht, hij begint te roesten...
IMG_6108.JPG (62.7 KiB) 305 keer bekeken
IMG_6115.JPG
IMG_6115.JPG (100.1 KiB) 305 keer bekeken
IMG_6114.JPG
IMG_6114.JPG (120.03 KiB) 305 keer bekeken
IMG_6113.JPG
IMG_6113.JPG (101.48 KiB) 305 keer bekeken
IMG_6109.JPG
De auto wordt niet op deze velgen geleverd maar op de 8-loch velgen. Deze velgen met de nieuwe winterbanden komen in de verkoop.
IMG_6109.JPG (95.62 KiB) 305 keer bekeken
mercedes 300D2.JPG
De auto op de velgen waar hij mee geleverd wordt.
mercedes 300D2.JPG (70.6 KiB) 305 keer bekeken
Ludens
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: E250T Turbodiesel
Bouwjaar: 1994
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Mercedes W124 300D, 1994, Automaat. Airco, open dak

Berichtdoor Ludens » 09 jan 2018, 17:36

De auto stond ook op marktplaats, hij is inmiddels verkocht. Er kan dus een slotje op.

Bijzonder om te merken hoeveel vervelende grappenmakers er op Marktplaats afkomen met onzin.

Is er iemand op het forum die begrijpt waarom mensen hoog bieden en vervolgens niets meer van zich laten horen?

Overigens ben ik blij dat de auto bij een liefhebber terecht is gekomen. Een zoon die dezelfde auto koopt als zijn pa. Dat gebeurt alleen bij bijzondere auto's...
Ludens
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: E250T Turbodiesel
Bouwjaar: 1994
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Te koop: complete auto's