[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Michiel : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 10:27 am

Michiel

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Michiel

Berichtdoor Michiel » zo jul 19, 2009 7:35 pm

Hallo allemaal,

Ik zal me ook maar even voorstellen.
Ik ben Michiel en ben sinds afgelopen woensdag eigenaar van een Mercedes 200D uit 1986.
De auto bevalt me zeer goed alleen zit er nog wat werk aan.
De wielranden achter b.v. en een paar plekken op het vooracherm maar daar ga ik spoedig mee aan de gang.
Ik heb ook in de gaten dat er wat plaatwerk betreft veel delen te koop zijn en inzet stukken.

Tot zover even.

Gr,Michiel.
Michiel
 


Re:Ook maar even voorstelen

Berichtdoor HuGoBoSs » zo jul 19, 2009 8:26 pm

Welkom
en veel plezier met je 200D ik heb de zelfde auto ook met wielkast ellende
maarja mag wel na zoveel jaren
HuGoBoSs
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 207
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 7:48 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Ook maar even voorstellen

Berichtdoor Michiel » ma jul 20, 2009 6:44 pm

Bedankt voor je reactie.
Ja bij mij zijn het de randen achter links en rechts.
Een bekend plekje op het spatbord en een gaatje onder de ruitensproeiertank.
Maar ja na 23 jaar kan dat en voor zijn kilometerstand :laugh:
Michiel
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten