[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
model 85 faceliften naar model 95 : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 12:21 pm

model 85 faceliften naar model 95

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

model 85 faceliften naar model 95

Berichtdoor Rob300 » di mei 05, 2009 8:18 pm

Hallo,
ook ik ben een beetje nieuw op dit forum.....omdat ik pas een W124 300E er bij heb gekocht...ik ben al in het bezit van een W126 380SE (op het W126club forum sta ik bekend als Robbie380)
nu is mijn vraag(of vragen)
passen de koplampen van een 94/95 model in een 85 model,of kan je alleen de lampglazen overzetten...zo ook met de achterlichten
het is mijn idee om de 300TE faceliften naar een 95 model ...dus andere motorkap koplampen en evt.ook bumper,aan de achterzijde dan de kofferbak achterlichten en evt.de bumper.....later is dan het interieur aan de beurt.
zijn deze aanpassingen zondermeer mogelijk of moet ik dan rekenen op veel meer onderdelen die vervangen moeten worden


Alvast bedankt.
Rob
Rob300
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 744
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 5:51 am
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Nee
LPG: Ja


Re:model 85 faceliften naar model 95

Berichtdoor wallietax » wo mei 06, 2009 5:15 pm

he Rob

je kunt inderdaad alleen de glazen ook omwisselen;) en als je iets moois wilt
zet er dan de E500 koplampglazen in.
Faceliften moet je dan inderdaad de bumpers(stootstrips in kleur)
de zijbeplating zul je moeten omzetten
de motorkap,achterklep en de strippen onder de koplampen ook.

Verder nog de witte knipperlichten en achterlichten

succes met de ombouw! ;)


gr.wallietax B)
wallietax
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron