[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Natte matten? : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 3:34 pm

Natte matten?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Natte matten?

Berichtdoor HansRomijn » do okt 08, 2009 2:25 pm

Hallo allen!
Sinds een week of 3 ben ik in het bezit van een W124 230E uit 85, nu ben ik bezig geweest met wat kleine interieur reparaties.
Vandaag had ik de bestuurderstoel eruit om een nieuwe wang te bekleden, ik denk; ik zuig hem gelijk maar eens flink uit kan er nu goed bij.
:ohmy: Dat was schrikken: voor de zitplaatsen achterbank zowel links als rechts natte vloermatten!!( met name rechts staat gewoon water in?)
De auto heeft een schuifdak wat niet funktioneerd maar er zijn daar ook geen watersporen zichtbaar aan de randen van het hemeltje.
Wie o wie heeft er ervaring met dit waterprobleem?, waar zou dit vandaan kunnen komen?
Het is alleen nat voor de achterbank, de voetenbakken voor zijn droog!
Alvast veel dank voor jullie ideeen, ben zelf nog een echte leek t.a.v de Mercedes Benz......

Hoewel.... Bij nader inzien zijn ook de bakken voor nat maar de bekleding erboven is rondom droog.
Ben vanmiddag naar een dealer geweest de monteur daar dacht dat het meest waarschijnlijk was dat de afvoer van het airco-condens vocht naar binnen liep i.p.v. naar buiten; slangen los of verstopt...
Ben nu dus de zijstoffering van de middenconsole aan het losmaken
Hans.
Laatst bijgewerkt door HansRomijn op vr okt 09, 2009 6:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: voortschrijdend inzicht....
HansRomijn
 


Re:Natte matten?

Berichtdoor DieselSound » zo okt 11, 2009 10:34 am

..................Heb ik ook gehad vier jaar geleden!
Trek de lijstn van de A-stijlen er eens af.
De klemmetjes waarmee deze lijsten gemonteerd zitten zijn becestigd met aluminium popnagels......
Da's oerstom!!! van Mercedes, alu-staal gaat niet samen, zeker in combinatie met vocht!
Bij mij zaten hier in de Linker A-stijl gewoon doorgerotte gaatjes, Je denkt dan dat er met
zulke kleine gaatjes niet zoveel water in je auto kan staan..... Mooi wel dus.
De boel netjes gelast, in de menie, stalen popnagels gebruikt voor de klemmetjes en dik in de Owatrol
Mijn Benz is waterdicht!

Succes
DieselSound
 


Re:Natte matten?

Berichtdoor Hessel » zo okt 11, 2009 7:28 pm

ik ben met mijn Mercedes Benz van 86 aan het restaureren
en bij waren de matten ook nat op de zelfde plek
bij mij bleek er water in de dorpel te staan
en dat liep dan in de ruimte onder de vloermatten door een doorgerot plekje in de dorpel
meschien moet je eens kijken of de dorpel rubbers die het water eruit kunnne laten lopen niet verstopt zijn waren bij mij verstopt

succes
Hessel
 


Re:Natte matten?

Berichtdoor danielheezius » vr nov 27, 2009 2:57 pm

goedemiddag,

ik heb ook het idee dat het bij mij uit de dorpel komt, heb ook nog steeds heel soms last van wat vocht.
Maar waar zitten deze rubbers in de dorpel, ik heb een facelift model met skirts erop.

Maar ben benieuwd waar de rubbers zitten.

alvast bedankt,

daniel
danielheezius
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 12
Geregistreerd: do mei 08, 2008 9:34 pm
Woonplaats: Purmerend
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten