[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
NicoW124 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 18, 2024 9:59 am

NicoW124

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

NicoW124

Berichtdoor NicoW124 » do dec 24, 2009 10:31 pm

Hallo, ook ik wil me hier bij even voorstellen mijn naam is Nico.
Ik kijk hier ook al een tijdje rond maar heb me nu toch maar eens geregistreerd.
Ben in het bezit van een W126, deze auto word alleen gebruikt als hobby en alleen in de zomer maanden bereden.
Voor dadelijks gebruik heb ik nog een VW Vento Diesel.
Hiervoor in de plaats wil ik in de toekomst een W124 gaan aanschaffen, een belasting vrij exemplaar liefst een diesel een 250 of 300D.
Maar een goed exemplaar te vinden die ook nog eens belasting vrij word is nog niet zo makkelijk, maar de VW Vento is een prima auto dus we hebben geen haast.

Groetjes, Nico
NicoW124
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 66
Geregistreerd: wo jan 06, 2010 5:07 pm
Woonplaats: Prov.Limburg
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten