[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Nieuwe dynamo S124 300TD aut : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 3:12 pm

Nieuwe dynamo S124 300TD aut

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Nieuwe dynamo S124 300TD aut

Berichtdoor MB260E » wo feb 04, 2015 12:40 am

Omdat de boel niet meer lekker oplade en de accu goed bleek een nieuwe dynamo besteld.
Echter heb ik daar even een vraagje over :

Ik heb de Dynamo er uit gehaald ( 2 bouten los en geen moeren aan achterzijde en 1 stekkertje er uit ) en verder niets waar aan ie nog vast zat.
Nu had de leverancier het de hele tijd over EERST massa maken en dan aansluiten en de plus van de accu dus er af.
Er zit idd een stekkeraansluiting met de letter M van massa op de 70 A Bosch dynamo , echter tijdens het er uit halen van de oude dynamo heb ik alleen maar 1 stekkertje losgetrokken achter en 2 bouten losgedraaird en verder zat er niets waaraan hij nog vastzat en kon ik hem zo er uit halen.
Volgens mij was het ooit bij onze W126 en de W114 destijds hetzelfde en aansluiten was ook 2 bouten plaatsen en 1 stekkertje aansluiten en klaar is kees.
Of heb ik het nou mis??
Avatar gebruiker
MB260E
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 139
Geregistreerd: do feb 04, 2010 5:29 pm
Woonplaats: Cuijk
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron