[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
nik : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 4:26 pm

nik

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

nik

Berichtdoor nik » vr jul 09, 2010 10:55 am

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van deze site maar heb mij nog niet voorgesteld, :blush: .
Maar goed beter laat dan nooit. Ik ben zins vorig jaar april in het bezit van een 300D. Volgens de papieren ben ik de 3de eigenaar. 1ste Eigenaar heeft de auto een jaar gehad, en de 2de eigenaar heeft z'n 22 jaar rond gereden in deze auto. Het interieur is strak en netjes en je kan dan ook zien dat er goed voor gezorgd is. De Benz had z'n 164dkm gelopen en staat inmiddels op 207dkm. Optisch moest er wel wat aan de wagen gebeuren. Er zijn wel nieuwe spartbord randen achter opgekomen omdat deze door en door rot waren. De voorspartborden moeten ook gedaan worden, maar die heb ik al in de garage liggen en moeten alleen nog gespoten worden. Ook moet er nog een nieuw voorraam in, deze is door roest vorming op de A spijl gebarsten.
Maar zo langzamerhand komen we er wel en hoop ik nog veel kilometers te maken met deze Benz. Het enige wat er straks nog moet gebeuren als alles klaar is, is de taxatie.

Tot mijn genoegen is de auto ook nog eens erg zuinig voor een 6 cilinder, ik rij gemiddeld tussen de 1 op 14 en 1 op 15. :woohoo: Volgend jaar rond deze tijd is hij daad werkelijk belasting vrij, en rij ik super de luxe en voor een koopje, wat wil een mens nog meer.

Idereen veel veilige kilometers toe gewenst!!!

Groeten uit Harlingen.
Nieky Dekker.
nik
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten