[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: Afslaan tijdens rijden : Techniek - 2

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 8:55 am

Opgelost: Afslaan tijdens rijden

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re:Afslaan tijdens rijden

Berichtdoor Hans » zo feb 14, 2010 7:36 pm

Ik denk dat het onderwerp gesloten kan worden. Sinds het laatste bericht toch weer problemen gehad, een keer bij tijdens de garage uit rijden (20 meter) 5 keer afgeslagen. Heb de auto bij Peter Heijstek gebracht. Die heeft alles nagelopen en verdacht het relais van de brandstofpomp. Relais vervangen. Sindsdien geen enkel probleem meer. Geen afslaan, en hij start a la minute.
Alleen zit er nu nog het verkeerde type in dat geen kick-down ondersteunt, maar dat wordt a.s. woensdag vervangen.

Al met al lijkt het "lek" boven water en kan ik weer genieten van de 260! En dat doe ik dan ook :laugh:
Op verzoek account gewijzigd
Avatar gebruiker
Hans
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 296
Geregistreerd: wo aug 12, 2009 12:41 pm
Woonplaats: Dordrecht
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten