[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: centrale vergrendeling is ermee gestopt : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo apr 24, 2024 8:11 pm

Opgelost: centrale vergrendeling is ermee gestopt

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Opgelost: centrale vergrendeling is ermee gestopt

Berichtdoor idol » di apr 28, 2009 7:59 pm

Mijn centrale portiervergrendeling is er van de één op andee dag mee gestopt.

Vacuumpompje of zekering dacht ik, maar ik meet helemaal geen spanning op de tweepolige stekker, wat volgens mij echt wel moet.

Ik heb de zekering al gecheckt en de pomp uit elkaar gehaald. Het pompje draaide wel op een 12 volt voeding, maar helemaal niet van harte.

Ik heb toen voeding op de tweepolige connector gezet en met een extra doorlussing de 3-polige connector even aangetikt.

Ik heb een schema gevonden (bijlage) waar wordt gesproken van x30 en S8/2
Misschien weet iemand wat deze onderdelen zijn, zodat ik ook die kan controleren.

alvast bedankt
Bijlagen
centr.jpg
idol
 


Re:centrale vergrendeling is ermee gestopt....

Berichtdoor idol » wo aug 19, 2009 6:43 pm

Opgelost;

Wat was nou het geval;

Onder de achtermat in de kabelgoot zitten een paar orginele verbindingen in de gevlochten kabelboom.

Deze waren geoxideerd, en de voeding van de CV was dus door.

Geen spanning op de motor is natuurlijk geen cv.

Het duurde even voordat ik hier was omdat de stoel eruit moest om de boom door te meten.

Leuk om te weten;

Hier zit ook een las van massakabels. Dit kan natuurlijk helemaal allerlei vage klachten geven.

Deze uiteraard ook vernieuwd, en meteen een nieuw massapunt aan de carrosserie geschroefd.

Alles doet het weer.
idol
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten