[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: motor wil niet uit : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 11:30 pm

Opgelost: motor wil niet uit

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Opgelost: motor wil niet uit

Berichtdoor D.Alderden » vr apr 25, 2008 6:39 am

Ik kwam vanochtend op mijn werk en wou hem uit doen met de sleutel , maar tot mijn verbazing bleef hij lopen
weet niet wat er aan de hand is, dus breng hem naar de garage toe.
Heb wel aan de verlichting gezeten , maar dat kan toch geen invloed hebben ?
mvg Dirk
Laatst bijgewerkt door Rikus op vr apr 25, 2008 6:40 am, in totaal 1 keer bewerkt.
D.Alderden
 


Re:motor wil niet uit

Berichtdoor D.Alderden » za apr 26, 2008 5:19 pm

Ik ben er achter, heb hem weg gebracht en er zit of in ieder geval bij de brandstof pomp een vacum slangetje ,wat stuk is en is nodig om hem uit te krijgen. word gemaakt.dus probleem opgelost
D.Alderden
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast