[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: Slot van de deur vervangen : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 5:47 am

Opgelost: Slot van de deur vervangen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Opgelost: Slot van de deur vervangen

Berichtdoor Villez » wo okt 14, 2009 12:04 pm

Ik heb een tijdje geleden een 124 TD gekocht. Er waren echter geen sleutels van de deuren bij. Hoe krijg ik de oude sloten er zonder sleutel uit? Is er iemand die dit al eens gedaan heeft.

M.v.g.
Koen
Villez
 


Re:Slot deur vervangen

Berichtdoor Robenz » ma okt 26, 2009 5:57 pm

Ja ik heb het zelf pas mee mogen maken. Je kunt aan de binnen kant van de deur ter hoogte van het slot een soort dopje weg peuteren daar achter zit een inbus boutje waarmee de deurgreep en slot op zijn plaats wordt gehouden alles bij elkaar is het makkelijk te doen maar je moet het wel weten.
Robenz
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron