[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
orthopedische stoelen : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 11:52 am

orthopedische stoelen

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

orthopedische stoelen

Berichtdoor SRobroek » vr apr 19, 2013 10:45 am

Naast de tempomat als laatste voorlopige project het orthopedische systeem aan het aanpakken
na controle blijken de kussens in de stoelen en alle aan en afvoer leidingen goed te zijn

De pomp is een originele cv pomp waar een aanpassing op is gemaakt. Gat bijgeboord en ventiel in gezet !!!!. Wonderwel werkt dit aardig maar omdat deze pomp door het vele gepomp bij start denkt dat er een lekkage in het systeem zit blijft die eerst 2,5 minuut regelmatig bijpompen ( kussen komen mooi op volume) maar slaat dan definitief af. (klopt omdat dat een beveiliging in de cv pomp is) en werkt alleen wer opnieuw als ik het contact uit en aan zet. het cv systeem werkt perfect. Dit alles zou nog niet zo heel erg zijn als de kussen op volume blijven maar deze lopen heel langzaam leeg via de stoelschakelaar. Deze heb ik onder water getest( dat zou weer geen probleem zijn als de pomp weer even zou bijpompem maar die is inmiddels door zijn eigen beveiliging afgeslagen.

- zijn de stoelschakelaars op te peppen, renoveren of waar kan ik deze nieuw krijgen ( ik heb gezocht maar kan niets vinden)
- weet iemand waar ik een specifieke pomp kan krijgen voor het orthopedische systeem. of heeft iemand de schakeling van het inwendige van de pomp. ik heb hem wel open gehad maar ik kan op de print niet herleiden hoe ik de afslagbeveiliging kan vertragen.
SRobroek
 

Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron