[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Plotseling niet meer willen starten 230TE 1988 : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 3:51 pm

Plotseling niet meer willen starten 230TE 1988

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Plotseling niet meer willen starten 230TE 1988

Berichtdoor Luyckx » do jan 28, 2010 4:26 pm

Vandaag stopt mijn 230TE er in eens mee , vonkt wel brandstofpomp werkt
wie heeft dit misschien vaker meegemaakt
wie weet waar het brandstoffilter te vinden is.
Is er wellicht een site waar een werkplaatshandboek te vinden is.
hoop op een simpele verklaring
Luyckx
 


Re:plotseling niet meer willen starten

Berichtdoor Youri » do jan 28, 2010 4:45 pm

Ik had het twee weken geleden ook met m'n 230E ('87).
Heb een vriend gebeld met startkabels, denk dat hij door de kou gewoon even moeite had om rond te komen, want met de kabels eraan sloeg hij in 1x aan..
Unrivalled exclusiveness to the detail is the ultimate celebration of a mans craftmanship
Avatar gebruiker
Youri
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: wo dec 02, 2009 12:28 am
Woonplaats: Ridderkerk
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:plotseling niet meer willen starten

Berichtdoor Luyckx » do jan 28, 2010 6:13 pm

Kabels al geprobeerd , vonkt goed gaat ook gewoon rond.
Kan zo snel brandstoffilter niet ontdekken , wellicht weet iemand het me te vertellen zonder dat ik ga lopen zoeken.
Werkplaatshandboek zou verdomd handig wezen , staan geen gratis pdf's op het net naar mijn weten.

Hmmmmmmmmmmmmm , kan ik mooi in een Citroën AX rijden ( Wil je ook niet )

Nog maar ff doorzoeken dus !
Luyckx
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast