[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Zuffenhaus : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 10:22 am

Zuffenhaus

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Zuffenhaus

Berichtdoor Zuffenhaus » ma jan 05, 2015 10:44 pm

Hallo allemaal,

bij deze wil ik me hier voorstellen. Mijn naam is Gertjan, en ik ben in mijn vrije tijd Porsche 993 rijder. Ik ben sinds enige tijd helemaal weg van de W124 500E, en heb me op het forum al redelijk ingelezen. Wat me aanspreekt in het model: de bijna spreekwoordelijke 'bankkluis' kwaliteit, de geweldig onopvallende maar speciale looks, en het idee dat de auto bij Porsche met de hand in elkaar werd gezet. En natuurlijk de dikke V8.

Ik hoop hier veel te mogen opsteken, de enorme kennis en toonzetting op het forum spreekt me zeer aan.

Hartelijke groet,

Gertjan
Zuffenhaus
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten