[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
velgloos : Andere dingen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 8:55 am

velgloos

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

velgloos

Berichtdoor TPT » ma feb 17, 2014 1:17 pm

Er was een sujet in Assen,
die zou ik wel willen vergassen
Hij ontvreemde 4 wielen,
met aluminium velgen en 4 ventielen
Het waren 8 gaats velgen
Moge de dief verzwelgen,
in een vreselijke pijn
Gerechtigheid, wat fijn!
TPT
 


Re: velgloos

Berichtdoor AdamCabrio » ma feb 17, 2014 1:56 pm

Da's balen zeg! Voor mij (en voor anderen) een reminder om nu echt snel maar eens slotbouten te plaatsen....
Avatar gebruiker
AdamCabrio
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 302
Geregistreerd: zo dec 23, 2012 12:20 pm
Roepnaam:
Type wagen: E200 Cabriolet
Bouwjaar: 1996
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: velgloos

Berichtdoor PCC124 » ma feb 17, 2014 2:15 pm

He Tjeerd,
weet niet of je in Assen woont maar je mag mijn velgen met winterbanden en wieldoppen voor kostrijs overnemen.
stuur maar pb als je belang hebt.

Kan ze ook wel ff brengen als je niet al te ver woont. (zonder wielen rijden gaat lastig)

mvg
Ron
PCC124
 


Re: velgloos

Berichtdoor TPT » wo jan 28, 2015 6:31 pm

Bedankt voor het aanbod voor 4 wielen met winterbanden + wieldoppen.
Ik heb echter mijn originele velgen weer voorzien van nieuw rubber: merk Nexen NPriz , type 4 seizoenband.
Niet echt aanbevelenswaardig, want ze maken lawaai en zijn niet echt koersvast.
Daar ben ik helaas op een vervelende manier achter gekomen.
Een onverlaat vond het nodig om 2 banden lek te prikken (aan de linker kant.
De bandenman had nog 2 Vredestein Quatrac 3 liggen.
Beide 4 seizoenen banden liggen nu om de voorwielen . . . wat een genot. En maar 10 euro duurder per band!
Het stuurt beter, de koersvastheid is beter en ze maken minder lawaai.
Ik hoop, dat ik de bandenprikker nooit tegen kom, want dan ga ik hem/haar waarschijnlijk ook lek prikken!
TPT
 


Re: velgloos

Berichtdoor Peter » wo jan 28, 2015 6:45 pm

Hoi Tjeerd,
Wat vervelend man!
Verschrikkelijk als mensen met hun pot.. niet van andermans spullen kunnen afblijven.
Als ik jou een tip mag geven wat betreft een absolute top banden voor de Benz.
Een doodgewone Micheline energy saver.
Je auto word gewoon een andere,en dat kleine beetje geld meer komt er in de kilometers wel weer uit.
Heb met een setje ooit 50000 km super gestuurd.
Succes,Peter.
Peter
 


Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron