[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Jacky : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 8:41 pm

Jacky

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Jacky

Berichtdoor Jacky » zo maart 22, 2015 5:32 pm

Even Voorstellen,

Mijn naam is Jelle en ik woon in Amsterdam. Een tijd geleden heb ik al eens met plezier op deze site rondgehangen. Ik reed toen in een 300D uit 1986 die ik zelf uit Duitsland had geïmporteerd. Het was een gouden sedan met automaat en die reed ongelofelijk fijn. Helaas bleek de auto toch slechter dan ik dacht. Aangezien ik net klaar was met het opknappen van een Porsche 914 had ik geen trek in een volgend auto project en werd hij verkocht. Inmiddels heb ik een jong dochtertje en wil ik de Porsche (2 zitter) verkopen en daarvoor in de plaats mijn kilometers rijden in een W124 230E automaat. Ik keek al een tijd lang op Mobile.de toen ik hier een prachtige zilveren 230E te koop zag staan. Precies wat ik zocht maar hij werd net voor mijn neus verkocht. Grrrr. Mocht iemand er nog een mooie te koop weten... Ik zet een oproep op 'Auto gezocht'

Vriendelijke groet,

Jelle.
Jacky
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten