[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Merche24 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 8:15 am

Merche24

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Merche24

Berichtdoor Merche24 » za mei 16, 2015 4:28 pm

Hallo Mercedes liefhebbers,
Vandaag lid geworden van dit forum. Vorig jaar april kocht ik een E320 Coupe 1995 met 127000 op de klok. Nog geen moment spijt van gehad. Het is mijn 1e Mercedes, maar wat een fantastische auto.

Het is niet mijn 1e wagen, ik ben 54 jaar en heb er al een aantal gehad (meestal Volvo, de oude zweedse) en ik ben gewend om veel onderhoud zelf te doen, vandaar dat ik blij ben met dit forum. Ik woon in Spanje en Mercedes is hier een voornaam van vrouwen, kortweg Merche. Welnu mijn Merche heeft nu 134000 gedraaid en het wordt tijd voor een grote beurt. Ik heb geen onderhoudsgeschiedenis, het enige dat ik weet is dat de auto oorspronkelijk in Duitsland gekocht is, door iemand die in Luxemburg woonde en in 2010 naar Spanje is gekomen. Ik heb hem wel van de 1e eigenaar gekocht en de wagen is wel goed vertroelteld (was in 1995 een kadootje voor de vrouw des huizes dus men was er zuinig op).

Maar nu ga ik hem zelf onderhanden nemen, dus alle olies, filters, bougies, etc, vervangen. Er moeten nu nieuwe banden onder en het lederen interieur moet gecleand worden. Ik heb dus jullie info hard nodig, maar we komen er wel uit. Er is veel te vinden hier.

Groeten!
Merche24
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast