[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
E320Rolf : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 10:03 pm

E320Rolf

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

E320Rolf

Berichtdoor E320Rolf » zo apr 06, 2008 10:01 pm

Hoi,
Ik bezit een E320 Elegance Combi met 4-traps automaat uit 1995. Een heerlijke wagen met verder als opties lederen bekleding, opendak, tweede achterbank en cruisecontrol. Ik heb de auto bijna 3 jaar geleden gekocht en ben behoorlijk verknocht geraakt aan mijn Benz. Hij is in goede staat, maar had toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud, maar ik probeer hem weer terug te brengen in de staat waarin hij hoort te zijn.

Het grootste gebrek was de lekke verdamper van de airco. Het kostte ruim 1800 euro om dat te repareren. Verder heb ik het rechter voorspatscherm vervangen, de voorstoelen opnieuw laten vullen, elektrische antenne vervangen en nieuwe voordempers laten plaatsen. Nu wil ik mijn gepolijste wielen mooi laten maken. Ze zijn gaan oxyderen.
Groet,
Rolf
E320Rolf
 


Re:hoi

Berichtdoor Goofy.S » ma apr 07, 2008 9:21 am

Hey Rolf, mooie koets zeg!
Als je al zoveel hebt opgeknapt en vervangen moet je zeker ook de wielen (laten) behandelen hoor! Lichtmetalen velgen zijn mooi zolang ze niet zijn aangvreten, en je moet ze dan ook extra goed bijhouden. Dat is ook de reden dat ik met stalen velgen rijd, omdat ik niet zo'n poetser ben. Maar die lichtmetalen velgen zijn de moeite waard om je daar wat mee bezig te houden, want dan oogt de koets meteen weer veel mooier! Succes ermee.

Karel, (Goofy.S)
Goofy.S
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten