[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
300D startonderbreker inbouwen : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 16, 2024 11:43 pm

300D startonderbreker inbouwen

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

300D startonderbreker inbouwen

Berichtdoor Donbrodka » za apr 16, 2016 9:41 pm

Hallo,

Ik zou op mijn 300D met manuele bak een startonderbreker willen inbouwen.

Hoe kan ik dit het beste doen? Op mijn andere Benz (een automaat) heb ik de singaalkabel tussen de pook en het contactslot onderbroken maar aangezien deze een manuele is gaat dat niet.

Andere mogelijkheid is het signaal naar de startmotor onderbreken. Weet iemand van buiten welke kleur draad dit is vanop het contactslot.

Of zijn er betere manieren? Ervaringen hoor ik graag :)
Donbrodka
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 43
Geregistreerd: vr jul 10, 2015 9:25 pm
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1988
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: 300D startonderbreker inbouwen

Berichtdoor GekkeHenkie » zo apr 17, 2016 11:59 am

op een zo simpel mogelijke plek een schakelaartje inbouwen,

het enige jammeren aan de diesels is dat ze deze met een startkabel kunnen starten, en deze blijven lopen.
het enige effectieve wat je heb is je stuurslot
GekkeHenkie
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast