[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Drie vraagjes (electrische fans, zekering, schakelen koud) : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 2:27 pm

Drie vraagjes (electrische fans, zekering, schakelen koud)

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Drie vraagjes (electrische fans, zekering, schakelen koud)

Berichtdoor Gripen » vr jul 29, 2016 8:40 pm

Hi guys,

Drie vraagjes van mijn kant:

1. Mijn 2 electrische fans komen sinds ik terug ben van vakantie random aan als ik een stukje heb gereden en gaan random weer uit. Dus niet meer boven de 100/105 graden in twee stadiums. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en waar ik moet zoeken/kijken? Ik denk zelf aan kapotte bedrading of zoiets? Ik las ook iets van een relay met zekering die kapot kon zijn? Weet iemand hier iets meer van?

2. Ik keek bij mijn zekeringen en daar zag ik dat er geen zekering in nummer 11 zat, daar stond op het kartonnetje: intake manifold heater (gearbox oil cooler). Nou vroeg ik me af kan het kloppen dat hier een zekering mist omdat ik een feature niet heb of is dit misschien door een vorige eigenaar weg gehaalt bij een probleem of laatst bij mijn bowden kabel repair gedaan door de garage? Kan met online zoeken niet veel vinden.

3. Ik heb laatst mijn bowden kabel laten vervangen, daar was de stelschroef van afgebroken, toen is de bak laten zakken en weer bijgevult met de allernieuwste MB olie. Daar werd ik niet zo blij van aangezien er Dexron IID in moet. Hij schakelt opzich heel goed alleen merk ik dat als de motor koud is en ik net weg rijd hij niet van 2->3 wil schakelen tenzij ik hard over de 3000 toeren heen ga. Als ie eenmaal geschakelt heeft is er niets meer aan de hand, warm ook niet. Ik had op mijn vorige BMW 330i dit ook zitten maar dat zou voor het sneller opwarmen zijn maar heb dit nog niet eerder gemerkt bij mijn E280?

Gr. Jaimy
Gripen
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron