[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Motorcode waar PRECIES de vinden aan de blok : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 12:18 pm

Motorcode waar PRECIES de vinden aan de blok

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Motorcode waar PRECIES de vinden aan de blok

Berichtdoor WDB124 » di sep 06, 2016 4:56 pm

Beste dames en heren,

Ik heb uren op internet zitten kijken en te lezen geen resultaat. Echt behoorlijk frustrerend.

Waar kan ik precies de motorcode/nummer vinden van deze type motor?! Echt exacte locatie want misschien is die niet makkelijk zichtbaar door de vuil. Misschien met een foto of dergelijke pijltje aanwijzen.

En wat voor motor is het precies?!

Graag uw hulp.

Alvast bedankt.

Mvg[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160906/377d0ee7bf1e593bcda7bb88375696ec.jpg[/IMG]
WDB124
 


Re: Motorcode waar PRECIES de vinden aan de blok

Berichtdoor Marius_O » di sep 06, 2016 6:33 pm

Hoi,

Ik heb zelf ook best wat zitten zoeken, je vindt wel wat tegenstrijdige informatie. Op de foto als bijlage zie je waar ik mijn motorcode vond. De tweede foto is een close-up. Bij mij was de code totaal niet meer zichtbaar: bedekt met vuil en vet. Ter info: mijn model is een W124 300D van 1986.

Succes,
Marius
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker
Marius_O
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 49
Geregistreerd: zo mei 15, 2016 1:09 pm
Woonplaats: Mechelen (Belgiƫ)
Roepnaam:
Type wagen: E300 Diesel
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten