[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kleppendeksel : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 20, 2024 5:08 am

Kleppendeksel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Kleppendeksel

Berichtdoor pajoghi » zo sep 07, 2008 6:36 pm

Hoi beste W124 ers

Misschien weet iemand antwoord op volgend vraagje.
Na het demonteren van het kleppendeksel ,van mijn 230CE ,bleek dat dit aan de binnenzijde ook zwart geschildert is.
De lak begon los te komen en vertoonde losse schilfers ,hetgeen ik zeer raar vindt.
Echter kan ik verder nergens enig teken vinden ,dat iemand dit deksel na verloop van tijd zou overschildert hebben.
De wagen is van het bouwjaar 1992 met motor ;102982.
Kan iemand me zeggen of dit origineel door Mercedes vanuit de fabriek gebeurde ,wat me onlogisch lijkt ,daar deze verfschilfers na verloop van tijd verstoppingen kunnen veroorzaken.
En indien dit orgineel vanuit de fabriek gebeurde zou ik iedereen aanraden die een soortgelijke moror heeft zijn kleppendeksel eens te controleren ,om verstopte oliekanalen te voorkomen.
Alvast bedankt,en met vriendelijke groetjes.

Pajoghi
pajoghi
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten