[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
2 storingen, raam en srs : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 23, 2024 3:47 pm

2 storingen, raam en srs

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

2 storingen, raam en srs

Berichtdoor Martijn76 » vr dec 16, 2016 1:31 pm

Voordat ik de boel open maak, even kijken of ik eerst andere dingen moet controleren.
Vorige week knipperde het 'je hebt je gordel niet om' lampje tijdens het rijden een paar keer achter elkaar. Er stond een zware tas op de bijrijdersstoel, ik dacht dat dat de issue was.
Echter toen ik plaats nam voor de volgende rit, geen waarschuwingslampje meer en de binnenverlichting is er ook mee gestopt.
Een paar dagen later en het elektrische raam aan de bestuurderskant gaat niet meer open (beter dan andersom), toeval of?? Rechter raam werkt wel, zekeringen allen ok.
Ik vervang straks eerst de lampjes, het raam is wat meer werk om te controleren. Ik hoor van achter de stoel een relais schakelen, zit deze bij een station dan ook onder de achterbank?
Er is wat laswerk gedaan aan de auto, accu wel los natuurlijk, misschien een opneuker gehad.
Martijn76
 


Re: 2 storingen, raam en srs

Berichtdoor Martijn76 » vr dec 16, 2016 4:00 pm

Ik heb het verlichtingselement losgehaald, lampjes leken nog ok, weer aangesloten en 't werkt allemaal weer..
Op het forum las ik dat je de ramen kan 'reseten' door beide knoppen ingedrukt te houden, ookal kan dat natuurlijk nooit werken toch proberen en hoppa, doet het ook weer :shock:
Nog nooit zo makkelijk een storing opgelost, ben de velgen maar gaan poetsen in de tijd die over was en heb een paar staatsloten gekocht :D
Martijn76
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten