[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Retourslangen brandstofpomp. : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 8:05 pm

Retourslangen brandstofpomp.

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Retourslangen brandstofpomp.

Berichtdoor Jopie uit Zweden » vr feb 10, 2017 9:19 pm

Diesellaars,

Ga binnenkort de afdichtingen van ventielen van brandstofpomp vervangen van mijn 250D (86).

Alle onderdelen besteld bij de dealer.

Echter is een van de witte retourslangen niet meer leverbaar volgens de magazijnman.

Op eBay ook zo gauw niets kunnen vinden.

Het nr is 602 070 00 32

Is de witte kunststofslang (doorzichtig) ook los verkrijgbaar ??

Iemand ervaring ??
Jopie uit Zweden
 


Re: Retourslangen brandstofpomp.

Berichtdoor Ostwelt Customs » za feb 11, 2017 10:09 am

Jazeker gewoon per meter te koop bij een conrad o.i.d. als Poly Urethaan slang.

Kies enkel en alleen voor Poly Urethaan omdat dit de enige materiaalsoort is welke tegen dieselolie bestand is.
Meet wel even de bestaande leiding op voor de diameter.
Het monteren van het spul gaat eenvoudig... gewoon een steelpan kokend water om de uiteinden er in te verwarmen en dan met wat vlotte behendigheid de aansluitingen er in proppen.

Let op... Dit materiaal kent een vormgeheugen. Warm de uiteinden NIET op met een vlam! Hierdoor (oververhitting/verbranding verliest het materiaal het vormgeheugen waardoor de leiding mogelijk niet meer terug krimpt om zo een dichte verbinding met de aansluitingen te vormen.

Succes, Ik gebruik dit spul al wat jaren met succes ter vervanging van remvloeistof aanvoer leidingen en benzine leidingen waar je heel slecht bij kunt.
Ostwelt Customs
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast